zondag 11 mei 2014

En de uitslag is.....

Het is zover, de uitslag is bekend.
Dankuwel aan al mijn volgers ( ondertussen 77 al)
Dankuwel voor de lieve reacties

De verrassing voor mijn Give-Away is dat ik 2 stofjes en 2 rolletjes garen weggeef.
Normaal had ik maar 1tje maar mijn blogje heet nu eenmaal Lars en Lotte...
En om ruzie te vermijden wie de onschuldige hand mocht zijn ;)

Ik hoop dat de 2 winnaars content zijn ;)




Rommel rommel in de doos MET blinddoek ;)

Tadaaaaaa



Blindoeken af ;)

Hehe spannend



Proficiat Lesley Van Hees
Proficiat Melissa
Jullie mogen jullie gegevens doorgeven 



Bedankt aan iedereen die had meegedaan


6 opmerkingen:

Angellekes Design zei

Tof hoe Lars en Lotte zo op de foto's staan. Proficiat aan de 2 gelukkige dames

Fien Debeurme zei

Proficiat aan de gelukkigen!

Lesley Van Hees zei

Super! Een leuke afsluiter van mijn weekend!

Spurrewubsie zei

Proficiat aan de winnaars! Op naar de volgende give away ;-)

Melissa zei

Super! Leuk begin van de week!

Lars en Lotte zei

Melissa je gegevens mag je doorsturen naar nico.neut@telenet.be