vrijdag 31 januari 2014

Een vleugje spurrewubsie creativiteit

Na onze verbouwingen is het toch tijd om beetje per beetje van de plekjes een thuis te maken. Vorig jaar had ik de hobbyruimte op orde gedaan, tjaar ervoor het probeersel wc behangn ;) en dit jaar is de slaapkamer + dressing aan de beurt. ( hopelijk nog de badkamer ook ;)
Onze kids hebben speelgoed in hopen en dit zat in die trapkast van Ikea, 2 kasten......( 't kon nog niet allemaal erin ;)
Stond normaal anders maar het was om een idee te hebben


En zo komt Spurrewubsie in beeld ;)
Zij is één van mijn nichten, die ik nu beetje beter leer kennen door de gedeelde naaihobby, ze heeft niet enkel die hobby maar ook het eindeloos sorteren. De sofie "ziekte" noemde ik het ;D
Ik vroeg haar mening en ideetjes en zo kwamen er ook oplossingen, hoekje maken, hun hoekje.
Maar daarvoor moest ik andere kasten hebben, dus mama richting Gent ( Ikea)

Twas al een eindje geleden dat ik er nog was geweest en wow daar zie je wat, zo kwam ik de ideale kastjes tegen, vlug fototje nemen en sturen naar sofie wat zij denkt. Ze is het tenslotte meer gewend dan mij ;)
Smile Lars :)

Ikea, mama alleen en 2 kindjes die net van school kwamen (+ 1 uur autorit) not done ;)
Nu ze waren eigenlijk heel flink maar enkel door de beloofde woorden van mama denk ik ;)
Ze mochten helpen kiezen wat ze wilde want het was hun hoekje.
Met hier en daar een compromis gingen we met een volle auto richting huis
Tja ....


Met een verkeerde afslag richting brugge, uitvlucht voor nog eens bij sjeikebiele passeren
Bij thuiskomst stond papa klaar om te helpen aan mama haar sorteerdrang
;)

De 4 kastjes

Keukentje

Boekenkast

Nu 6 kastjes na nog een rit de volgende dag. Geen halve werken ;)

En nu kunnen ze genieten

En kan ik nog verder de boel opkuisen, toch wat moe na een 3 - daagse sorteren maar 
het resultaat mag er zijn.
Merci Sofie

9 opmerkingen:

Twee emmerkes water zei

hihi een klassieker: de man tussen de ikea kastdelen :)
ziet er heel leuk uit!

Angel Trendy Fashion zei

Heel mooi hoor Evi. Lars en Lotte zullen daar uren plezier aan hebben

Spurrewubsie zei

Super als ik de foto's nog eens bekijk!

Spurrewubsie zei

Super om de foto's nog eens te bekijken! En wat de verkeerde afslag betreft, ik heb die ook al genomen, maar helaas had ik dan het fantastische idee niet om naar sjiekebiele te rijden :-)

Marieke zei

Dat ziet er leuk, gezellig & geordend uit! Oja, en ik ben héél blij met verkeerde afslagen ;)

Sollewol (Sofie) zei

Hey Evi…jij krijgt van mij een Liebster Award…check mijn blog www.finoxinxfondo.blogspot.be

Anoniem zei

Leuke blog heb je! Ik wil je graag contacteren maar kan nergens contactgegevens vinden. Kan je me een mailtje sturen naar roeland.r@hotmail.com

Lars en Lotte zei

En waarom zou je me graag contacteren? Mvg

Angel Trendy Fashion zei

Ik heb jou genomineerd voor de Liebster Award!!
Kijk je even op mijn blog? Zou leuk zijn als je meedeed!!http://angellekes.blogspot.be/