maandag 27 januari 2014

Voor elke dag één

Zakken, ritsen, wattine en wat weet ik nog allemaal....
Ik ben stapel zot van mijn zakken die ik nu kan maken ;)
5 heb ik er nu. Euuuuhhh 5 *schaam*
Zo heb ik er al 1 voor maandag, ene voor dinsdag,.... ;) hé a girl gotta do what a girl gotta do ;)
De kids zijn blij met hun zakken en zo handig zijn ze. Het weg en weer klerenzakje voor naar de oma's te gaan.


Mijn schoonzus werd vandaag 30 jaar en na onze naainamiddag gisteren met de tetterende sew ladies wilde ik koste wat kost die zak klaar. Ik had hem graag gegeven voor verjaardagscadeau maar het is grandioos geeindigd in een witte envelop met een centje in.....
Man man ik heb er op gevloekt zeg, e hoe meer ik me nerveus maakte hoe slechter het ging. Tzijn zo van die dagen zeker. Niet meer te redden en dus goed genoeg gaat ie mee naar het werk dienst doende als lunchbag ;)

Maar vandaag kwam een nieuwe wind, niet zo hard als de storm van gister ;)
Ik kwam heel traag opgang, waarschijnlijk door de extreme hangover, maar wat een oog voor detail had ik ;P  moet ik meer doen ;)

En zo heb ik een broer en zus bag made by me ;)
Like it


Een zakje vanbinnen gemaakt. 


  1. De breiles tas zal ook nog eens opnieuw gemaakt worden, wat hippere stofjes ;)



8 opmerkingen:

Unknown zei

Super dat lukt goed daar ,liefs biefrul

Lars en Lotte zei

Het lukt idd goed, de volgorde voor het samen naaien is wat aangepast en zo kan ik alles met de machine toenaaien. Geen handwerk met de gewone naald :)

Liezewiezewoes zei

toffe tassen!

Angel Trendy Fashion zei

Evi heel mooi hoor . Nu moet je nog ene voor de woensdag,donderdag en vrijdag.dus begin er maar aan

Spurrewubsie zei

Super! Wat een naaipower!!

Timemimi 當代迷你倉 zei

租賃新蒲崗信箱收費表葵涌商務中心網頁寄存中國推薦idc中文價格當代伺服器設計租賃

Unknown zei

sjiek wi

Unknown zei

sjiek wi