zaterdag 14 december 2013

Jurkjes voor mijn prinses

Kleedjes maken onder het motto niets om aan te doen. We kennen het allemaal.... Bij mij thuis toch ;) Lotte is in een korte tijd heel erg gegroeid en dat verdiende enkele nieuwe stukken. En zo kon ik ook nog eens oefenen. Mij allereerste kleedje was één uit svdhz, een zomerjurkje, mooi maar wat een gefoefel met die voering en met die stomme blinde rits.
Stof van stoffen deerlijk
Heel lang heb ik niet meer durven naaien aan een kleedje en besloot daarom om toch mss wat workshops te volgen en zo vond ik er één met een les basis ritsen steken ( mijn redding)
En zo zijn er 2 jurkjes uitgekomen met blinde rits en voering ;) en het lukt al aardig
Autum roses van de ottobre, stof van stoffenspektakel

Zelfde kleedje, stof ook van stoffenspektakel

Mijn rits goes blind ;)

Mijn eerste probeersel met rimpelen hier
A-lijntje uit svdhz, stof koekepeertje


Geen opmerkingen: