vrijdag 27 december 2013

Kerstpakjes voor de meisjes van mijn broer

Het einde vant jaar, dat is terug da eindeloos zoeken naar pakjes .... Saai en stressy als je niet weet wat. Daarom had ik direct de oplossing voor die 2 wachtertjes ( familienaam Dewachter) ik naai gewoon hun pakje ;) wow mijn allereerste werkje voor iemand anders. Euh... Dan toch eentje bij naaien voor lotte mss? Het is oefening. Voor de kleinste naaide ik autumn roses uit de ottobre. Zalig kleedje om te naaien, ik kan het wel bijna met mijn ogen toe denk ik. En voor de oudste en de mijne gewoon een a- lijnje uit svdhz. En ik dacht dat ik dat nooit over mijn lippen ging krijgen .... Blinde ritsen I LOVE YOU ;) echt ik begin mij echt te amuseren met mijn ritsjes. Als je nu eigenlijk weet wat stof en ritsen maar kosten is dat toch ongelooflijk hoeveel we wel moeten betalen in de winkel voor een kleedje. Binnenkort kan Lotte haar kast niet meer dicht van al de kleedjes die uitpuilen.
Mss een een give- away organiseren om een A-lijntje te maken en te verloten?
Lotte en haar kerstkleedje( vlug over haar kleren aangetrokken ;))