zondag 15 december 2013

Kaptrui uit svdhz

Ook volgde ik een workshop bij tonia in Waregem. Een halfuurtje rijden en daar kwam ik aan in een wijk met knusse huisjes had ik het vermoeden. Ik ging een les volgen voor de kaptrui uit svdhz samen met 2 andere mensen. Daar aangekomen zei deze vriendelijke dame dat het enkel ik alleen zou zijn, andere hadden op het laatste moment afgezegd. Geen probleem voor mij, enkel aandacht voor mij dus ;)  de les ging door boven op de zolderruimte waar het er zo knus en gezellig was, waw
Zo dus de kaptrui ging vlotjes voorruit, daar mocht ik ook werken met een brother overlock en was zo verkocht aan het ding, enkele weken terug heb ik er mij één aangeschaft, wuk e biejoetje zeg om mee te werken, bye bye zigzaggen ;)
Al bij al valt het mee, kwa lengte zou ik de volgende keer wat meer doen denk ik, en met de halsopening is ook iets mis, al komt het mss door de joggingstof die niet zo mee rekt.
Maar toch geslaagd vind ik

Deze maakte ik bij haar en leerde ook voor het eerst flocken ;)

4 opmerkingen:

Nienke zei

Prachtige truien!
Wauw!

Ik heb geen overlock ... dus durf er niet goed aan te beginnen..

Fijn eindejaar!
Nienke
(www.nienkado.blogspot.be)

Unknown zei

schoon zeg! die staat ook op mijn verlanglijstje.. Ik heb dat nog horen zeggen, van dat hoofdgat.

prettige feesten!

sewbidoo
http://sewbidoo.blogspot.be

Lars en Lotte zei

Eigenlijk heb je daar geen overlock voor nodig hoor, overlock is enkel de afwerking vind ik.

Lars en Lotte zei

En een goed eindejaar voor jullie gewenst ;)